Visit Malaysia 2014-logo





Sebagai seorang Malaysia, tahun ini merupakan tahun melawat Malaysia. Pelbagai tekanan yang diberikan selepas beberapa tragedi negara berlaku pada tahun ini yang mungkin tidak dapat dilupakan dan akan tersirat dalam lipatan sejarah, Dari segi politik, ekonomi, dan sebagainya. Ujian demi ujian ditimpa kepada Malaysia atas sebab agar kita sentiasa berwaspada dan beringat akan apa yang telah berlaku,

Aku tertarik dengan design i LOVE(Simbol) NY. bermaksud Saya Sayang/cinta New York dalam bentuk yang sangat mudah dingat dan menarik, jadi untuk itu aku mencuba untuk menjadikan Malaysia untuk diingati dan dengan simple design yang telah dicustom proses menjadi MyLaysia merujuk kepada My Malaysia. Mylaysia itu untuk sebuah nama Malaysia, banyak perkara nak buat ni tapi aku ada sikit masa ini sahaja dahulu, sekiranya ada masa lagi, aku akan release tempat2 yang boleh attract orang.

ok la cabut. dizzy.

design by - rahimie rashid


0 comments:

Post a Comment

Click for more info